Len tak

Len tak | Hm...

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
lentaky
Hm...
 
| 18.11.2021 21:46

Kvôli náboženským rozdielom bolo už toľko vojen, že ľudstvo postupne dospelo k poznaniu, že túto tému je lepšie neriešiť a nesiliť


dbrd
dbrd | 18.11.2021 21:48

asi to pochadza zo sociku, ked sa viera zakazovala.
teraz by sa hodil paragraf na ochranu pred vnucovanim pravidiel inej viery.


vlt
vlt | 18.11.2021 21:48

Schovajte sa a nechajte to vyhnit!

Cele to poukazuje an ubohost casti nasho politickeho spektra.

Treba pochopit ze ludom nevadi farba pleti alebo sexualna orientacia ale vzorec spravania. Ak ma niekto asociaciu ze Romovia kradnu bicykle tak to moze byt na zaklade jeho skusenosti alebo skusenosti jeho predkov. Asociacia pri homosexualoch moze byt ze sa obliekaju a spravaju ako v Modrej ustrici. U veriacich to moze byt upalovanie bosoriek. Ta asociacia moze byt zalozena na hocicom. Moze to byt farba pleti alebo viera alebo fakt ze niekto nosi okuliare alebo ze je stary.

Ale pochopit to cele by chcelo kusok empatie a ak chyba aj ta tak aspon tej povestnej politickej korektnosti.


dbrd
dbrd | 18.11.2021 21:50

Kolkokrat musi neprejst Zaborskej zakon, aby zacala vykrikovat, ze ju chcu upalit? Lebo takato bosorka by si nejaku obdobu ohnika zasluzila.


vlt
vlt | 18.11.2021 21:52

To iste by povedali jej priaznivci o J.B.Ciganikovej - a co teraz? Je toto sposob ako sa nasa spolocnost vie existovat alebo pohnut dalej?

Na Slovensku mame uplne zvrateny mindset.

Uz lutujem ze som sa vratil.


mahalebka
mahalebka | 18.11.2021 21:57

A Borko ako ochranca tradicneho oneho sa uz vyjadril k tejto teme? Jeho prinos by bol neocenitelny.


tmiro
tmiro | 18.11.2021 22:13

Lenže kresťania neveria v posmrtný život v Raji.. no vlastne veria ale neveria. Dnes nikto neverí na zázračného ducha alebo boha Ela alebo jeho syna bojovníka Jehovovu, ktorému miestny židovský šaman obetoval barany a býky alebo iného boha či džina Baala, Anubisa, Odina a podobne... Dnes po roznych Tomášoch Akvinských, idealizme atd že to čo je nad nami a čo je správne je v nás zakodované a ide to znás zvnútra a poznáme to bez skúsenosti a kadejakých inýc akvinských a po tom ako vám pán farar vysvetlí, že existuje katechizmus a že už neveríme tým starým bájkam ale teologovia nam vysvetlia, čo to znamená a ako to je, tak každý ma svoje osobné náboženstvo a osobného Boha, tentoraz už s velkým B, lebo už to nie je ten púštny džin Jehova ako kedysi ale už iba marketingova značka prevzatá uplne inou firmou a preto aj to velké B, lebo väčší ojeb, už to nie je boh s malým b nadprirodzená bytosť, ale už to je, princíp existencie, všehomír, stvoritel atd.. No a tento nekonkrétny stvoritel ktorý je princíp nevyhnutnosti existencie a vzniku a zmyslu existencie atd vôbec nie je žiadna bytosť ani jehova, tak síce možno existuje a je to nejaká sila pôvodu stvorenia a zmysel alebo princíp stvorenia, ale kedže to nie je duch a už vôbec duch jehova, tak nikdy neslúbil posmrtný život. iba dal zmysel dôvod vzniku vesmíru ale nič neslubuje...


vlt
vlt | 18.11.2021 22:17

Chlapi riesite tu zastupne problemy. Tu nieje problem viera ale Vasa asociacia. A v konecnom dosledku to ci sa vrati Fico alebo nie.


XX
XX | 18.11.2021 22:31


vlt
vlt | 18.11.2021 22:38

Kurva ludia. To ze ti jeden Cigan ukradne bicykel neznamena ze ti ho ukradnu vsetci. To ze jeden homosexual je aj pedofil (hoc aj knaz) nenamena ze su vsetci. To ze jeden farar povie ze ... neznamena ze to vravia vsetci. Chapete pojem kolektivna vina alebo sme zabudli co tu bolo pred 89? Ak je problem tak treba sudit toho co to spachal.


Len tak
Len tak | 18.11.2021 22:41

Kolektívne výhody sú ale fajn, nie ?


vlt
vlt | 18.11.2021 23:03

@Len tak: Povedz konkretne ake? 50 mil co ide na cirkvi? Chces aby stare babky chodili do SND? Kolko by to asi tak stalo take divadlo v kazdej dedine? Otvor si vydavky statneho rozpoctu a potom rozpravaj. Len politicke strany dostali priamo 35 mega. Za peniaze ktore dostane nejaky fararik by si rano ani nevstal z postele.


Lodovik
Lodovik | 18.11.2021 23:32

@vlt to je inak pravda, lebo ti fararikovia su tiez len figurky. Oni nehraju vysoku cirkevnu politiku, ale taki hraci tam su tiez. A kopec z nich vobec nie je veriach.

Moc pritahuje psychopatov, ktori kvoli nej budu kludne klamat, a to plati vsade, od politiku, cirvki, feministicke hnutia az po ekologicke organizacie. V kazdej oblasti sa najdu skupiny, kde su pri kormidle nejaki psychopati. Preco by prave cirkev bola vynimkou?


Lisabone
Lisabone | 18.11.2021 23:54

Viera, náboženstvo a cirkev sú tri rozdielne veci.
Skutočne.


Len tak
Len tak | 19.11.2021 07:58

Vlt, čítaj s porozumením. Jedno privilégium sa spomína aj v príspevku, pod ktorým debatujeme.


bezmenny
bezmenny | 19.11.2021 09:45

Dalsi co to nepochopil... ono je rozdiel robit si z niecoho srandu, satiru, parodiu ci karikaturu ale robit to s respektom. Je uplne v poriadku si spravit karikaturu z biskupov ci KBS. Ani veriacich to neuraza. Ale verejne osocovat niekoho pre jeho nazory s tymto nema nic spolocne. A uz toboz nie ze nejaki publicista co tak robi vo svojom volnom case sa nemoze skryvat za novinarsku slobodu slova. Toto akosi pracovnici medii nepochopili. Navyse, neviem preco to otacaju tu aj na dennikun na to, ze kritizovat cirkev je akoze neprijatelne? Vsak Sima Magusinova nie je predstavitel KBS :D. Tie vyjadrenia na nu boli nie ze utokom na jej vierovyznanie, to bolo az v druhom rade. V prvom rade to bola sovinisticka, vulgarna az sexisticka neucta na urovni poslanca p. Tarabu. Ten sa vsak nenalepkuje ako mienkotvorni nadclovek. Panom chyba pokora a tu jednoduchi veriaci maju... Je na mieste priznat si chybu, ospravedlnit sa a v pripade Tkacenka aj odist - lebo zjavne je namysleny az az...Je to ako branit Kramara co stipe maskerku do zadku... ak toto nevidi karikaturista, tak potom je asi prepracovani vo svojej bublinke. Paradoxne najtriezvejsie reaguje konzervativny postoj...


Len tak
Len tak | 19.11.2021 10:50

Asi preto to otáčajú, lebo generálny prokurátor po tom vyštartoval ako vlčiak. Som zvedavý, či pôjde po každom hejte takto, alebo či tento jeden si vypichol účelovo.

Áno, jeden taký hejt sa už riešil... Taraba vs prezidentka v zastúpení jej dcéry.

Teraz je to čo ? Novinár vs. kresťanského speváčka ?


vlado
vlado | 19.11.2021 10:59

anonym: zas bláboly, a pritom si stačí prečítať celé tkačenkovo vlákno na twittery. celý čas sa bavili o jej hudbe, ostatné tam už len doplnil postoj.


ja-som ja
ja-som ja | 19.11.2021 11:55

Súhlasím, že to s osobným útokom prehnali, jedno či kvôli hudbe alebo viere. Mne sa tiež nepáči niekoľko interpretov, ale to sa dá povedať aj slušne.
Nesúhlasím s akýmkoľvek postihom za urážku náboženského vyznania, viery, či cirkvi. To by sme išli cestou talibanu.


Len tak
Len tak | 19.11.2021 12:03

ja-som-ja

Veď práve... To, že sa niekomu nejaká hudba nepáči, je normálne. To, že to prehnali/neprehnali nie je celkom normálne, ale stáva sa.

Ale že mister 363 po tom vyštartoval ako buldog, je pozoruhodné a nebezpečné.


| 19.11.2021 14:15

Slovenske media robia z komara somara, tak ako pri Marosovi Kramarovi. Ked tu je nieco ako cisty den, ked tu v liecebnom ustave, nejaky trestany zamestnanec kefuje mladistvu tak to stat kryje co mu sily stacia, vola sa na pomoc kocner s bezcom a ked sa dospely dospelej zlahka dotkne prstom a obaja to beru s humorom, tak ostatni sa idu posrat ake je to zneuzivanie. A tu dvaja daju do verejneho priestoru nejaku picovinu ktora mozno nieje gustiozna a zas ide sa kamenovat, a realne zaborska co tu presadzuje zivot ohrozujucu agendu tak pohodicka... ju nikto stihat nebude lebo to co robi je legitimne. DPC tu na slovensku je uplne prijebana polovica naroda a netreba ziadne referendum, staci si pozriet zaockovanost a sme doma.


vlt
vlt | 19.11.2021 14:30

@Len tak: Zilinka to vyuzije na dalsiu polarizaciu "demokratickej" casti spolocnosti ale na smec mu nahral Tkacenko a cela vasa debata okolo.
Ak riesil Prezidentku a Tarabu tak je jeho povinnostou "riesit" aj toto. Prezidentka a jej dcera nieje predsa o nic viac ako "krestanska spevacka" alebo ktokolvek iny.


Len tak
Len tak | 19.11.2021 14:38

@vlt: Nezachytil som žiadnu aktivitu Žilinku ku kauze Taraba/Čaputovej dcéra. Môžeš mi, prosím, dať nejaké info, nejaký odkaz ?


| 19.11.2021 14:45

vlt porovnavat caputovej dceru s tou spevackou co produkuje veselijake krestanske akoze umelecke tlaichaniny zabalene do hudby. To sa porovnava neporovantelne. Provnatelne by to bolo, ak by zjednosuene zacali tkacenko s ondrejickom pisat ze jej deti su prijebane po mamicke a k tomu sa veru neznizili.


vlt
vlt | 22.11.2021 09:22

@Len Tak: Ved si to pisal ty. Ja citam spravy len cez gulas - lebo tu sa dozvies vsetko podstatne.
Kazdopadne treba priznat ze Taraba svoj hejt formuloval "chytrejsie" ako Tkacenko s Ondrejickom ktori to dali na hulvata.

@Anon 14:45
Akoze aky je rozdiel medzi spevackou a modelkou? Ci je dolezite to ze modelka je progresivna a spevacka nie?
Je jedno co kto produkuje - nenavistny komentar nieje kritika. Tu spevacku nepoznam a tak neviem ci ma deti ale kazdopadne muza jej urazali dostatocne - takze cielom asi nebola kritika tvorby.

Nechapem co sa tu tolko riesi - Tkacenko a Ondrejicek vyprodukovali komentare ako Taraba, Blaha, Fico alebo Kotleba. To je fakt. Teraz uz budu tazko komentovat nenavistny styl pisania inych. To ich diskvalifikuje. Mali sa ospravedlnit a ist na cas z oci pokial to vyhnije. Ocakaval by som ze novinari pausalne odsudia taketo vyroky a pojde sa dalej. Ale vzdy sa najde dost blbcov ktori sa snazia obhajit neobhajitelne a tak len ukazuju mentalnu uroven podporovatelov stran ktore by mali vymenit Matovica (v tom lepsom pripade). Toto nevyzera pre Slovensko dobre.


Len tak
Len tak | 22.11.2021 09:52

@vlt: nie, ja som nepísal, že Žilinka reagoval na kauzu Taraba/Čaputová. To si písal ty, a ako vidno, klamal si.


vlt
vlt | 22.11.2021 10:20

Si normalny?? Toto si pisal ty (Len tak | 19.11.2021 10:50):
"Asi preto to otáčajú, lebo generálny prokurátor po tom vyštartoval ako vlčiak. Som zvedavý, či pôjde po každom hejte takto, alebo či tento jeden si vypichol účelovo.
Áno, jeden taký hejt sa už riešil... Taraba vs prezidentka v zastúpení jej dcéry."


Z tvojho prispevku som predpokladal ze sa to riesilo.
Ked sa neriesil tak sa neriesil - je to jedno. Kazdopadne by sa pri Tarabovi nemal coho chytit lebo jeho veta bola "cista" aj ked tam bol jasny umysel ktory sa ale neda nijako dokazat.

Kazdopadne to ze generalny prokurator povie ze da nieco preskumat absolutne nic neznamena tak neviem o co ti ide.


Len tak
Len tak | 22.11.2021 10:47

"Sa už riešil..." v zmysle média, verejnosť, my na guľáši sme to riešili. Nie Žilinka.

O Žilinkovi vyslovene píšem, že riešil len "tento jeden", ktorý si "vypichol účelovo".

Čítaj s porozumením, kua !

Jasné, o nič nejde, kto by sa staral o nejakého generálneho prokurátora už. Si klaun, vlt. Trápny komik a klaun.


vlt
vlt | 22.11.2021 10:53

:-* Iste.

A co to realne znamena ze "da preskumat"? Nic. Daj mu podnet a on je povinny preskumat hoc aj Tarabu jeho vyrok. Dolezity je len vystup z toho jeho "skumania".


Len tak
Len tak | 22.11.2021 10:54

Kto mu dal preboha podnet ?


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader